Returpolicy
Retur av varor:
Om du inte är nöjd med ditt köp kan du returnera varorna i ursprungligt skick inom 30 dagar från leverans (vänligen inkludera spårningsnummer). Vid mottagande av varorna återbetalas köpesumman. Alla returer måste registreras via vår kundtjänst.
Jag har fått en defekt vara:
Om du har mottagit en defekt vara, vänligen kontakta vårt supportteam omedelbart med följande information:
-
Ditt ordernummer
-
Vilken vara som är skadad
-
En beskrivning
-
Fotobevis
Om ditt paket har skadats vid leverans, vänligen ta ett foto och skicka det direkt till vårt kundtjänstteam. Alla reklamationer av skadade paket måste göras inom 7 dagar från leveransdatumet. Vi kan inte erbjuda återbetalning, tillgodokvitto eller ersättning utan bevis på skada från en medlem i vårt supportteam.
Jag har fått fel vara:
Om du mot förmodan har fått fel vara, vänligen kontakta vårt supportteam omedelbart och ge oss följande information:
-
Ditt ordernummer
-
Namnet på varan du inte fick
-
Namnet på varan du fick
-
Ett foto på varan du mottagit
Byte:
Tyvärr kan du inte byta varor hos oss. Om du önskar göra det rekommenderar vi att du returnerar produkten till oss och sedan beställer rätt produkt på nytt.
För defekta produkter:
Om produkten är defekt, har skadats under transport eller är felaktig på annat sätt, tillkommer ingen returavgift.
Om jag vill returnera varan/varorna:
Om kunden har köpt fel produkt, den inte passar eller inte längre önskar den, ansvarar kunden för den faktiska returfrakten samt att returkvitto bifogas.
Returadress
(På begäran)
Tveka inte att kontakta vår kundsupport vid behov: info@sandberg.se